Subscribe to:
Post Comments (Atom)
ufar.protest@gmail.com
Շարժումը զգուշացնում է! Մեր համախոհները շատանում են!
Մենք ուշադիր ենք յուրաքանչյուր ուսանողի խնդրի հանդեպ, քանի որ մասնավոր խնդիրները շատ դեպքերոմ համակարգային խնդիրների դրսևորումներ են ու, հետևապես, վերաբերում են բոլորին: Կայքի այցելուներին խնդրում ենք չլինել պասիվ և մասնակցել բլոգում դրված հարցերի քննարկմանը կոմենտների միջոցով: Իսկ եթե գիտեք համալսարանում ինչ-որ խնդրի առկայության մասին, ապա մի հապաղեք. դրա մասին գրեք կայքի վերևի ձախ անկյունում նշված հասցեով, և այն կտեղադրենք կայքում: Միավորվենք և առաջադրենք մեր պահանջները, արգելենք անբարեխիղճ և ինքնիրավ վարչարարությունը:
Լինենք ուսանող!
ՀՀ ՕՐԵՆՔԸ ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ԵՎ ՀԵՏԲՈՒՀԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ
Բարձրագույն ուսումնական հաստատության սովորողն իրավունք ունի՝
14) ուսման բարձր առաջադիմության և գիտահետազոտական աշխատանքներին մասնակցելու համար ստանալու բարոյական և (կամ) նյութական խրախուսանք` Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ և բարձրագույն ուսումնական հաստատության սահմանած կարգով:
http://arlis.am/DocumentView.aspx?docid=31328
11 comments:
isk dzer nerkayacrac cucakneri bacakaneric qanisn en grancvel?
isk ov petq e granci?
Grancum@ petq e katari administracian! Ev voch miayn petq e granci aylev qayler dzernarki, vor nman baner chkrknven.
ԳԱՅԼԻՆ գառան պահակ չեն նշանակում…
Գտեք մեր բոլորս ունենք երկու շատ ընդգծված թերություն
1) շատ դժվար ենք համախմբվում
2) ծույլ ենք
Հարգելի ուսանող եթե ադմինիստրացիան գրանցեր եւ հետեւողական լիներ այս ամենի նկատմամբ ապա ինչ եք կարծում այս կուրսի ուսանողները, ինչ է, պարա՞պ են, որ այսպիսի ցուցակներ են կազմում...
Նախ եւ առաջ ես կխնդրեի չծուլանալ եւ կարդալ այս կայքում տեղ գտած վերլուծությունները.
Դուք շատ բան կպարզեք, թե իրոք ինչով է զբաղված ադմինիստրացիայի մի որոշ մասը, եւ որն է իրականում նրանց նպատակը…
Իսկ ինչ վերաբերում է գրանցելուն, ապա ձեզ վստահեցնում եմ որ ոչ միայն ՉԵՆ ԳՐԱՆՑՈՒՄ այլ նաեւ ՊԱՐՏԱԿՈՒՄ ԵՆ այսպիսի դասախաոսական "զանցանքները"
այսինքն ուշացողին կամ բացակայողին պատժելու փոխարեն, ամեն անգամ ուղղակի փոխում են դասացուցակը եւ վերջ. որ ուսանողն էլ նայի ու չնկատի որ իրենից ուղղակի օրը ցերեկով "փող են գողանում"
Ուզեցին նաեւ ինչ որ միջոցառումներ ձեռնարել դրա դեմ պայքարելու համար բայց ընկան ավելի մեջ ք…–ի մեջ, քանի որ ըստ այդ միջոցառումների ստացվում էր որ իրենք ոչ լրիվ են կատարում իրենց պայմանագրային պարտավորությունները, այսինքն ռեկտորը ասել էր, որ բաց թողնված դասաժամը դասախոսը չի կարող լրացնել եւ համապատասխանաբար չի էլ կարող ստանալ այդ ժամի համար վճարը, ու ստացվում էր մի ՄԱՌԱԶՄ, այսինքն ուսանողը վճարում էր օրինակ 900 դասաժամի համար, բայց քանի որ որոշ դասախոսներ անփույթ են եւ տարվա ընթացքում բացակայել են ապա ուսանողը դրա դիմաց տարվա վերջում կունենա 650 դասաժամ (թվերը պայմանական են).
Հարսով փեսին պատժում են…
Եվ այսպիսով ունքը դզելու տեղը տվեցին աչքն էլ հանեցին… ։)
էլ չեմ ասում որ հայտնվեցին դասախոսսներ որոնք թքած ունեին Ռեկտորի ասածի վրա եւ լավ էլ լրացնում էին իրենց բաց թողած դասաժամերը…
Սա պատմական կողմը…
Բնականաբար այս ամեը բուռն քննարկումների առիթ դարձավ մեր բլոգում եւ մասնակիցներից մեկը շատ հետաքրքիր մի միտք տվեց… որին իր հավանությունը տվեց նաեւ մեր հարգարժան ուս խորհուրդի նախագահը…
Այդ մտքի էությունը նա էր որ յուրաքանչյուր կուրս պահի նաեւ իր մատյանը որտեղ ներկա բացակա կանեն դասախոսներին եւ պարբերաբար այդ մասին տեղյակ կպահվի ադմինիստրացիային եւ այս բլոգին որպեսզի գոնե հրապարակայնության մեխանիզմներով ստիպենք վարչակազմին պայքարել այդ անկարգության դեմ…
Եւ ահա ճշմարտությունը կամաց կամաց բացահայտվում է, սրանք դեռ առաջին քայլերն են… իսկ այս կայքի մասին գիտեն շատ մարդիկ այդ թվում նաեւ ադմինիստրացիայի աշխատակիցներ…
Ինչու մինչեւ հիմա արձագանքներ չկան այս ցուցակների առթիվ…
Հենց այս հարցով էլ ես կպատասխանեմ ձեր պնդմանը որ ԱԴՄԻՆԻՍՏՐԱՑԻԱՆ (որոշ ղեկավար անդամներ) ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻՆ ՕԳՆԵԼՈՒ ՓՈԽԱՐԵՆ ՎՆԱՍՈՒՄ Է,
ԻՆՉՊԵ՞Ս ՆՐԱՆ ԴԻՄԵՆՔ ՆՄԱՆ ՀԱՐՑԵՐԻ ԿԱՊԱԿՑՈՒԹՅԱՄԲ ։)
Es inch anormal hamalsaran a inch uzum anum en
hima el TCF Poxarinel en inch vro DOF-ov vory asum en aveli djvar a ancnely...
Inch a linelu sra verjy sranq inch en uzum usanoghic...
mi or pajtelu a sranc glxin iskakan mi usanoghakan zajrujt nenc vor voternery dogha. :(
DOF-i jamanak amen sxal patasxanic miavor e hanvum! Isk inchneris e petq ayd DOF-@?
Bajc amen tshisht patasxanin el 3 miavor en talis
ughakri estegh gaghtniqy kajanum e nranum vor shatern en durs mnum.
Կարևորը այն չի, թե որքան է հանվում, կամ որքան ավելանում: Կարևորըը վերջնական արդյունքն է, որի "հետևանքները" հաստատ հաշվարկված են:
Մյուս կողմից էլ, ինչու ստիպել ուսանողին անհանգստանալ լրացուցիչ, ավելի շատ լարել նյարդերը, խառնել իմացածն ու չիմացածը, և վերջիվերջո ստեղծել մրցակցության պատրանք առողջ ուսուցման փոխարեն:
Բաց նամակ ՀՖՀՀ–ի դասախոս Պարոն Վարդան Ավետիքյանին.
Հարգելի՛ պարոն Ավետիքյան, արդեն համալսարանում հայտնի է դառնում Ձեզ նման փորձառու մասնագետի անփորձ վերաբերմունքը այս կիսամյակում առեւտրի ֆակուլտետի ուսանողների գրավոր աշխատանքների գնահատման հարցում, ինչն ավելի ճիշ կլիներ անփույթ համարել։
Ինչպե՞ս հասկանալ այն, որ ում ուզում եք, ինչպես ուզում եք գնահատում եք, նման տեսակի կամայականություն մեկ էլ ՔԱՐԻ դարում է գրանցվել։
Այն հանգամանքը, որ Ձեր հանդեպ բողոքները շատացել են ու շատանում են, եւ դժգոհում են ոչ միայն Ձեր կամայական մոտեցումից, այլ նաեւ Ձեր դասավանդման որակից, այսօր ավելի մեծ ստվեր է գցում համալսարանում Ձեր համբավին, եթե իհարկե դա Ձեզ համար նշանակություն ունի։
Նման գործելավոճին հավատարիմ մնալով՝ Դուք միայն Ձեզ եք վնասում, այսինքն՝ Դուք կտրում եք այն ճյուղը, որի վրա նստած եք։
Շարունակե՛ք նույն ոճով!!!
Հ.Գ. Ձեր հարցը այսուհետ մեր ուշադրության կենտրոնում է լինելու։ Հուսով ենք՝ սա առաջին եւ վերջին բացասական հիշատակումն է Ձեր մասին։
Վարդան Ավետիքյանի վերաբերյալ Ձեր նամակը ուղարկվել է ուսխորհուրդ` քննարկման...
Շնորհակալություն տեղեկատվության տրամադրման համար.
Usanoghnery aveli shahagrgrvats petq e linen nman dasamatjanner pahel, qani vor gumary irenq en vtsharum.
Ev aha pahum en. virtual dzevov...
Post a Comment