- Ուսանողների աշխատելու իրավունքը,
- Դասախոսների հաճախակի բացակաները և մագիստրատուրայի ուսումնական պլանի` ուսման վարձի հետ անհամապատասխանությունը,
- Ուսանողների անհարկի բացակա դնելը դասից դուրս հանելուց հետո,
- 4-րդ և 6-րդ կուրսերի պետական քննությունները,
- Դիպլոմների հանձման արարողությունը,
- “Պարտադիր” կոնֆերանսների անցկացումը,
- Գրադարանի աշխատանքային ժամերը
Շարժումը ողջունում է այս քայլը և հույս հայտնում, որ լուծումները չեն լինի հիասթափեցնող, իսկ ռեկտորը կդրսևորի որոշակի <վերաբերմունք>:
Միևնույն ժամանակ կոչ ենք անում ուսանողներին լինել ակտիվ և ներկայացնել իրենց հուզող խնդիրները:
Կեցցե ուսանողը!
Միևնույն ժամանակ ուշադրության ենք ներկայացնում հետևյալ բացասական երևույթները.
- պրոյեկտորի օգտագործման նոր սահմանափակումները ավելորդ քաշքշուկներ են առաջացնում նախաքննական շնորհանդեսների (Power Point Presentation) ներկայացման ժամանակ,
- դասացուցակներում նշված լսարանները հաճախ ստիպում են դասից մինչև 20 րոպե կորցնելուն <ումն է լսարանը> հարցը լուծելիս
44 comments:
Halal a!
Iroq wor apreq! Kargin el gorc a anum mer usxorurdy.
Լավ է, բայց վատ կլինի եթե սրանով սահմանափակվենք, հիմա կարեւորը մինչեւ վերջ գնալն է, հիմա կարեւոր է ճնշում գործադրել պատասխանողի վրա որ նա տա հենց այն պատասխանը որ մենք ենք ուզում.
Meilerin namak en uxarkel gradarani jamery voroshelu harcum usanoxneri karciqn imanalu hamar. Sa arden shat mec dzerqberum e, usanoxneri karciqi het hashvi nstelu mtnolorty woncwor te sksvum a dzevavorvel, tekuz senc poqr harceric.
Aktiv exeq u greq dzer arajarkutyunnery!
Առաջարկում եմ
Թող գրադարանին մի հաստիք էլ ավելացնեն, առանց առաջինը պակասեցնելու:
Arajarkeq meilin pataskhan uxarkelov!!!!!!
Ես նույնպես համաձայն եմ այդ առաջարկին, քանի որ երբ մեր գրադարանավարը կհիվանդանա կամ չի կարողանա գալ գոնե իրեն փոխարինող կլինի... հենց նախկինում այդպես էր..
Joxovurd greq pataskhan ed uxarkac meilin woch te menak stex.
Es shabat asum en joxov a exe u dasakhosneri het rektory lurj khosakcutyun a unece vor el senc sharnakel chi kareli.... Tenanq inch durs kga, bayc usxorhrdin halal a hastat, iranc nervern el el chdimacav.....
minchev ajs blogi hajtnvely us xorhurdy ski inch er anum, vor
Այ մեծ բան կլինի որ ուս խորհուրդը դնի իր կարգավիճակի հարցը դա շատ կարեւոր է, հիմա նա ունի շատ սիմվոլիկ եւ անօգտակար իրավունքներ, ժամանակն է որ նա պահանջի ավելի ազդեցիկ իրավունքեր, որ կարողանան նորմալ հակակշիռ լինեն ցանկացած անօրինականության.
սա կարեւոր է, բայց եւ այնպես շատ հետաքրքիր է իսկ ի՞նչ իրավունքներ եւ պարտականություններ ունի ՈՒՍ խորհուրդը, ընդդեմ ադմինիստրացիոն անորինականությունների:
ժողովուրդ ով գիտի ինչպես պայքարել ԲԱՆԱՎՈՐ ՔՆՆՈՒԹՅԱՆ ժամանակ դասախոսների անօրինականություններից, քանի որ նրանք համը հանում են ԳՆԱՀԱՏԱԿԱՆՆ ԵՆ ԱՅԴ ՊԱՀԻՆ ՉԵՆ ԱՍՈՒՄ, իսկ հետո էլ ինչ ուզեն կանեն...
Արդյո՞ք սա նորմալ է
Այսինքն դասախոսը կարող է հանգիստ իր տանը նստած գծի թե ում ինչ է ուզում դնել առանց հաշվի առնելու որեւէ բան:
Օրինակ իրավաբանական ֆակուլտետի 2-րդ կուրսում ԲԱՆԱՎՈՐ ՄԻՋԱՆԿՅԱԼ է լինելու, իսկ քննող դասախոսները ՄՈՏԻԿ ԸՆԿԵՐՆԵՐ են, նրանք հանգիստ կարող են ցանկացած մարդու ցանկացած գնահատական նկարել, քանի որ վերահսկողն էլ են իրենք, դնողն էլ են իրենց
ԵՍ ՊԱՀԱՆՋՈՒՄ ԵՄ ՈՐ ԹՈՒՅԼ ՏԱՆ ՆԿԱՐԱՀԱՆԵԼ ՔՆՆՈՒԹՅՈՒՆԸ, որպեսզի դա օգտագործվի հետագայի համար, որպես ապացույց, ՉԷ ՈՐ ՈՉ ՄԻԱՅՆ ԱՆԱՐԴԱՐ ԴԱՍԱԽՈՍՆԵՐ ԵՆ լինում...
գրավորի ժամանակ թուղթն է, իսկ այս ժամանակ ՏԵՍԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆԸ ԿԼԻՆԻ:
Առաջարկում եմ, ուս խորհուրդին այս հարցը եւս ներկայացնել, շատ կարեւոր բան է ընդդեմ կամայականությունների
Erekheq jan uxxaki usxorhrdi aracnern minchev es woch mi tex cher grvum. Isk blogy shat lav hnaravorutyun a talis ed anelu. Heto el mer hamalsarany usxorurd chi unecel vabshe, Harutn u Tikon en bacel nakhancac tari u asem wor usanoxneric a kakhvac te xekavarutyuny inchqan tex kta ux-i xosqin. Isk ete arajarkner uneq ux-ashkhatanqy sranic aveli ardyunavet dardznelu hamar karaq uxarkeq iranc hasceov.
Ed ov a @tex pnovum. Yani stex wor grum enq inch. Isk mard@ vekale u bavakanin hamardzak namak a uxarke rektorin. Ete bovandakutyan@ canot cheq ankap mi khosaceq.
Dzer karciqov urish inch pti ani miting te hacadul.
Lav banic el enq banavech sarqum? Ekeq spasenq pataskhannerin. Gradarani harcn arden lucvum a isk dasakhosneri pahvacqi het kapvac ed joxovin kargin hatata a trve iranc.
Ed qnnutyunnery tesagreln el shat lav gaxapar a, manavand iravabanakanum.
ՆԱԽ ՊԵՏՔ ՉԻ ՎԱԽԵՆԱԼ ԲԱՆԱՎԵՃԵՐԻՑ
ՔԱՆԻ ՈՐ ԴՐԱՆՔ ՏԱՐԲԵՐՎՈՒՄ ԵՆ ՎԵՃԵՐԻՑ
ԵՒ ԵԹԵ ԿԻՐԹ ՄԱՐԴԻԿ ԵՔ ԱՊԱ ԲԱՆԱՎԵՃԻ ԱՐԴՅՈՒՆՔՈՒՄ ԿԲԱՑԱՀԱՅՏԵՔ ՃՇՄԱՐՏՈՒԹՅՈՒՆԸ, ԻՍԿ ԵԹԵ ՄԵԿՆ ՈՒ ՄԵԿԸ ԱՆՄԱԿԱՐԴԱԿ Է, ԱՊԱ ԱՅՆ ՎԵՐԱԾՎՈՒՄ Է ՎԵՃԻ
0-Ի ԵՒ 1-Ի ՀԱՎԵՐԺ ՊԱՅՔԱՐ
ՆԱԽ ՈՒՍ ԽՈՐՀՈՒՐԴՆԵՐ ՄԻՇՏ ԷԼ ԵՂԵԼ ԵՆ ՀՖՀՀ-ում, դա ոչ Տիկո, ոչ Ռաֆո, ոչ էլ այլ«օ»-ն չի ստեղծել. ուղղակի դա մինչեւ վերջերս կրել է ձեւական բնույթ: ԹԵ ԻՆՉՈՒ, ԲՈԼՈՐՆ ԷԼ ԳԻՏԵՆ...: Վերոնշյալ մարդիկ ի տարբերություն մյուսների ավելի բարձր արժեքահամակարգի տեր մարդիկ էին, քան նախորդները եւ անհատականություններ, որ այսօր կարողանում են նման հարցերով արդեն իրական կերպով զբաղվել, չթողնելով այն ուսանողի «սամասուդին»: Սա բարձր եմ գնահատում, ուղղակի ՑԱԾՐ ԵՄ ԳՆԱՀԱՏՈՒՄ, որ մինչեւ այդ էական քիչ բան է արվել....
I OT ETOVO FAKTA NE OYMAXNEOSHSIA....
Եւ այս բացը լրացնելու համար անհրաժեշտ է վերանայել ուս խորհուրդի լիազորությունների շրջանակը:
ԳԼԽԱՎՈՐ ՆՊԱՏԱԿԸ ՍԱ Էր.
ԵՒ ՎԵՐՋ Ի ՎԵՐՋՈ ԻՆՉՈՒ ՉԵՔ ԱՍՈՒՄ ԹԵ...
ի՞նչ իրավունքներ եւ պարտականություններ ունի ՈՒՍ խորհուրդը, ընդդեմ ադմինիստրացիոն անօրինականությունների:
Yes el em sht lav gnahtum en inch wor esor anum a mer UX-n! Ekeq menq el inchov kranq ognenq. Verj i verjo mer boloris hamar a anum.
UX liazorutyunnery wonc wor Xarabaxi kargavichaky. Ete cheq uzum vnasel mer yndhanur shaherin ed harcn aveli lav a chbardzracneq. Ashkhatum a eli, ete goh cheq arajarkner areq. Henc harcy hasni kargavichaki hastatmany UX "tevery" nenc kktren wonc wor myus hamalsarannerum. Indz tvum a woch meks el ed chenq uzum. Haziv sksel en ashkhatel.
Ճիշտ է, շատ լավ գործ են ձեռնարկել: Էս երկու ամիս շատ լավ աշխատում են, ու էն հարցերը որ ժամանակին ոչ մեկ չի բարձրաձայնել, "կոխում" են ռեկտորի չքը, որ չմտածի թե "Բաղդադում ամեն ինչ հանգիստ է": Կեցցեք:
Kecce es sharjumn el, wor UX-in ognum a informacia talov!!!!!!!!
Isk im mot orinak en tpavorutyunn a wor Usxorhrdum menak nakhagahn a ashkhatum, chnayac nran wor 5-rd kurseci a u vaxuc karar tqer es amen inchi vra. Isk cacr kurserum ux andamner@ shaaaaat pasiv en. Ay nakhagahn ed uxxutyamb el petq a ashkhati.
Yes arajarkum em banavor qnnutyunneri tesagruytunneri harcov storagrahavaq anenq, hatkapes iravabannerov, u dimenq UX-in wor ed harcov zbaxven.
Dzer arajark@ lavn e. gorci anceq! Kazmakerpeq storagrahavaq@! E@e unenaq bavarar tvov storagrutyunner, inz tvum a UX-n ed harc@ kbardzracni. Miayn te petq e gorcel arag u koordinacvac
Ապրեն բոլորը: Ինձ այսպիսի ակտիվ համալսարան դուր է գալիս:
Ուսխորհրդի կարգավիճակի բարելավման կապակցությամբ ես մտածում եմ, որ վախենալ պետք չէ: և հատկապես հիմա, երբ այսքան բանի ենք հասել:
Ապրի ուսանողական շարժումը, ապրի ուսխորհուրդը:
Կեցցե ուսանողը!
ԵՍ ՄԻԱՆԳԱՄԱՅՆ ՀԱՄԱՁԱՅՆ ԵՄ ԲԱՆԱՎՈՐ ՔՆՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՏԵՍԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՍՏՈՐԱԳՐԱՀԱՎԱՔԻՆ ԵՒ ՀԱՍՏԱՏ ԱՌԱՋԻՆԸ ԿԼԻՆԵՄ ՈՐ ԿՍՏՈՐԱԳՐԵՄ...
ԱՊՐԵՔ, ՀԱԼԱԼ Ա...
Եթե ստորագրահավաքի դիմումը լինի JMC*-ում ես երաշխավորում եմ որ 2-ՐԴ ԿՈՒՐՍԻ ԻՐԱՎԱԲԱՆՆԵՐԸ ՄԵԿ ՄԱՐԴՈՒ ՆՄԱՆ ԿԳԱՆ ՈՒ ԿՍՏՈՐԱԳՐԵՆ ՄԻԱՅՆ ՄՆՈՒՄ Է ԻՐԵՆՑ ԱՎԱԳՆԵՐԻՆ ԶԳՈՒՇԱՑՆԵՔ
ԿՐԿՆՈՒՄ ԵՄ 100%-ով բոլորը կգան ու կստրոագրեն.
ԽՆԴՐՈՒՄ ԵՄ ՈՒՍ ԽՈՐՀՈՒՐԴԻՆ ՈՒՂՂԱԿԻ ԿԱԶՄԵԼ ՀԱՄԱՊԱՏԱՍԽԱՆ ԴԻՄՈՒՄԸ ԵՒ ՏԵՂՅԱԿ ՊԱՀԵԼ ԻՐԱՎԱԲԱՆՆԵՐԻ ԱՎԱԳՆԵՐԻՆ»»» ՈՒ ԿՏԵՍՆԵՔ ԹԵ ԻՆՉ ՈԳԵՒՈՐՈՒԹՅԱՄԲ ԿԳԱՆ ՈՒ ԿՍՏՈՐԱԳՐԵՆ.
ԱՆՆՈՐՄԱԼ ԾՐԱԳՐԵՐ
Ժամանակն է համաձայնեցնել այդ անիծյալ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐԸ, ամեն դասախոս մի տեսակի ուսումնական ծրագիր է առաջարկում, կան նաեւ դասախոսներ, որ ասում են «դե գրքի ցանկն էլ ձեզ ծրագիր» այդ մարդիկ անամոթաբար մեր համալսարանում զբաղեցնում են բարձր պաշտոններ, որ նույնիսկ չեն հասկանում, թե ինչ բան է ուսումնական ծրագիրը, ՕՐԻՆԱԿ ՎԵՐՑՐԵՔ ՍԱՀՄԱՆԱԴՐԱԿԱՆ իրավունքի ուսումնական ծրագրից, հիանալի կազմված է, եւ իրոք պատրաստված է ուսանողի գիտելիքը այլ ոչ թե հիշողության ծավալը ստուգելու համար:
Erekheq jan menak khndrum em erb wor handipumner enq haytararum usanoxneri het, ekeq mi zlaceq u dzer boxoqnern u arajarkutyunnern areq. Kam UX-i meylin greq. Chisht haskaceq qani wor stex amen inch anonim a, chenq kara rektori mot harc@ bardzracneluc asenq wor worpes himq enq @ndunum blogi gracner@. Mez dimum a petq, ete woch gravor, uremn gone banavor ed handipumneri hamar. Isk storagrahavaq@ eli usanoxner@ petq a sksen wor UX-n ojandaki ev @st dra harc bardzracni, woch te verjum hayeren asac UX-in mexadren usanoxnerin drdelu mej. Dzer aktivutyun@ husadrox e. Apreq!!!
ԹԵ Ո՞Վ ԶԱՆԳ ԿԱԽԻ :D
այսքանն էր,
այս հարցը միշտ է մտահոգել է, նրանց ովքեր լավ մտքեր ունեն ու ռիսկ չունեն, ես չեմ կարող պարտադրել ՈՒՍ խորհուրդին, ուղղակի կասեմ մեկ բան
ԺԱՄԱՆԱԿՆ Է ՁԵՐ ԿԱՐԳԱՎԻՃԱԿԻ ՄԱՍԻՆ ՄՏԱԾԵՔ, ՈՐ ԱՅՍՊԻՍԻ ՀԱՐՑԵՐՈՒՄ ԻՄԱՆԱՔ ԻՆՉ Է ԿԱՐԵԼԻ ԷՆԵԼ, ինչ իրավունքներով էլ որ ձեզ օժտեն, ինչքան էլ որ դրանք ահավոր լինեն, հո սահմանադրություն չի, նորից կարելի կլինի կազմակերպել ստորագրահավաք եւ դրանց մեջ ճշտումներ մտցնել, իսկ եթե դրա չթույլատրեն ապա կդիմենք ԶԼՄ-ներին ու մի լավ խայտառքկ կանենք ամբողջ աշխարհով մեկ, չէ որ իրենք մեզ տարբեր լեզուներ են սովորեցնում, երեք լեզուներով կուղարկենք բողոք դիմումներ այն ժամանակ թող խոսեն կամ հակաճառեն, կքննենք բոլոր ներքին որոշումները, բոլոր սխալների համար քարշ կտանք դատարաններով, այնքան մինչեւ խելոքանան, հզոր PR ԱԿՑԻԱ ԿԱՆՑԿԱՑՆԵՆՔ, որտեղ կմատնանշենք բոլոր իրավունքների խախտումների անկարգությունների մասին, նենց հարված կարող ենք հասցնել որ մի տասը տարի ոտքի չկանգնեն, հենց նույնիսկ անոնիմ ձեւով. այնպես որ միջոցները շատ են, մի վախեցեք, լավ կլինի, իրենք այս ամենը շատ լավ հասկանում են իսկ եթե չհասկանան ու դիմադրեն ապա առաջին համը տեսնելուց հետո հաստատ կհասկական.
իսկ ոնց են մյուս համալսարաններում ուխ-ի թեւերը կոտրել?
mjus hamalsarannerum usanogh chka, dra hamar el kotrel en.
ՈՉԽԱՐՆԵՐԻՆ ՈՒՐ ՔՇՈՒՄ ԵՍ ԳՆՈՒՄ ԵՆ, ի տարբերություն մարդկանց, եւ եթե մարդու կարճատեսությունը հավասարվում է ոչխարինին, ապա այդ դեպքում ոչխարը իրենից ավելի լավն է դառնում, քանի որ նա գոնե բուրդ ու կաթ է տալիս :)
սա վերաբերում է ՊԱՍԻՎ ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻՆ ԿԱՄ ՉՀԱՄԱԽՄԲՎՈՂ ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻՆ
նրանք ովքեր վախենում են...
.որ համալսարանում իրենց ազատ կարծիքը արտահայտեն իրենց ի վնաս կլինի
.որ դասախոսից պաշտպանվելու դեպքում նա ավելի շատ կսկսի վնասել
.օգնել նողության մեջ գնտվող ուսանողներին
.ձայն հանել երբ կուրսում իրենց համակուրսեցիներին վիրավորում են
.բողոքել ԲԱՌԱԴԻ դասախոսներից
.աննորմալ օրենքներ քննարկել
.համապատասխան որակի ուսում պահանջել
........պատճառաբանելով թե ավելի վատ կլինի
ՈՒՐԵՄՆ ԹՈՂ ԻՄԱՆԱՆ ՈՐ ԱՅՍՈՒՀԵՏ ՄԻՇՏ ԻՐԵՆՑ ՀԱՄԱՐ ԱՎԵԼԻ ՎԱՏ Է ԼԻՆԵԼՈՒ
ՔԱՆԻ ՈՐ ԵԹԵ ՎԱՏԻ ԴԵՄԸ ՉԵՍ ԱՌՆՈՒՄ ԱՊԱ ՀՅՈՒՐ Է ԳԱԼԻՍ «ԱՎԵԼԻ ՎԱՏԸ»
ՍԵՂԱՆ ԳՑԵՔ!
ՄԻ ԱՆԳԱՄ ԵԶՈՊՈՍԻՆ ՈՒՂԱՐԿՈՒՄ ԵՆ ԲԱՂՆԻՔ ՈՐ ՏԵՍՆԻ ԹԵ ՄԱՐԴ ԿԱ ԹԵ ՈՉ, ՆԱ ԳԱԼԻՍ Է ՈՒ ԱՍՈՒՄ Է ՈՐ ՄԵԿ ՄԱՐԴ ԿԱ.
պարզվում է որ լիքը մարդիկ են եղել բաղնիքում:
բաղնիքի դռան առջեւ մի քար է ընկած եղել եւ բոլոր անցնող գնացողները անընդհատ ոտքները խբել են այդ քարին ու անիծել դրա դնողին.
բայց դրանցից մեը ոտքը խբելուց հետո վերցրել է այդ քարը եւ մի կողմի է նետել...
ՄԻ ԱՆԳԱՄ ԵԶՈՊՈՍԻՆ ՈՒՂԱՐԿՈՒՄ ԵՆ ԲԱՂՆԻՔ ՈՐ ՏԵՍՆԻ ԹԵ ՄԱՐԴ ԿԱ ԹԵ ՈՉ, ՆԱ ԳԱԼԻՍ Է ՈՒ ԱՍՈՒՄ Է ՈՐ
ՄԵԿ ՄԱՐԴ ԿԱ...
Kto ne riskuet tot ne pyet shampanskoe
Kecce Ezovpos@!
Դե հիմա արի ու կազմակերխված մի ասա այս հանցավորությունը որ կատարում է ուսումնական մասը պարտակելով Գրիգոր Բադիրյան 80 օր աշխարհի շուրջ շրջագայական հաճույքները, նրա առարկայի մասին ուղղակի չնշելով 2-րդ կուրսերի դասացուցակում.
էլ ինչպես պետք է լինի պարտակելը.
հիացեք մեր բարեկամ, խնամի, ծանոթ, հարաբերությունների արգասիքներով.
Aysinqn? inch a exel?
en a eghel vor dasaxosy bacakajum a, irenq imanalov hatuk ajd ararkan chen grum dasacucakum, vor ski usanoghy chimana el vor bacakajela, isk ete chimacav apa heto el vonc kkaroghana pahanjel vor ajd dasy lracnen, ete ajdpisi das dasacucakov nshvats chi exel.
sa e
Storagrahavaq hargeliners!!!!! Ashkharh@ badiryanov chi verjanum, urish ev aveli lav masnagetner el kan tox mekin beren dasavandi.....
Pahanjum enq storagrahavaq hargeli 2-rd kursi usanoxner..... Mi qich el mer masin mtaceq!!!
Ekeq franseren grenq, wor rektory karana mtni karda!!!!!! :)
Օղորմի քեզ, ՀՖՀՀ!
Ողորմա քեզ, երիտասարդ...
Post a Comment