Monday, September 22, 2008

Դասախոսին արգելում են լրացնել բաց թողած դասաժամերը


Դասախոսների բացակայության հարցը արդեն քանիերորդ անգամ է շոշափվում կայքում: Թերևս սա կարելի է համարել գերխնդիր: Ուսանողը վճարում է սովորելու համար: Բայց արի ու տես! Դասաժամերը հերիք չի կրճատված են, դասախոսներն էլ <<ակտիվ>> բացակայում են, բայց բաց թողնված դասերը լրացնելը Ռեկտոր Անն-Մարի Շլոսերը, արգելել է! Այստեղ նորից նույն հարցն է առաջանում... Ինչ է անում համալսարանը ուսանողների վճարած գումարները և ինչու չի ապահովում պատշաճ կրթություն: Ինչևէ, այս ռեկտորի քաղաքականությունը հարցեր է առաջացնում...

2 comments:

Unknown said...

ԻՆՉՊԵՍ ԿՎՃԱՐ ՎՃԱՐԵԼ, ՈՐՏԵՂ ԱՊԱՀՈՎԵԼ, sunlightloans14@gmail.com

Ես AMANDA SCOTT- ի անունով եմ, եւ ես ապրում եմ ԱՄՆ-ում, ես կցանկանայի խոսել Աստծո բարության մասին իմ կյանքում, այսքան ամիս շարունակ ինտերնետում վարկ ստանալու համար փորձելուց հետո եւ խաբվել, որպեսզի ես հուսահատություն ստանամ վարկ ստանալու համար Լեգիտիմ առցանց վարկատուից, ապա ես տեսա մի մեկնաբանություն, որը կոչվում է Ջեյմս, եւ նա խոսեց այս ընկերության լեգիտիմ վարկի մասին, որտեղ նա ստացել էր արագ եւ հեշտ վարկ, առանց որեւէ սթրեսի, որ նա ինձ ներկայացրեց, ՍԵՐԺ ՍԱՐԳՍՅԱՆԸ, այնպես որ նա խնդրել է վարկի գումարի ($ 850,000.00 ԱՄՆ դոլար) ցածր տոկոսադրույքով 2%, այնպես որ վարկը հաստատվել է եւ պահվում է իմ բանկային հաշվի մեջ, թե ինչպես կարողացել եմ ստանալ իմ վարկը, Վճարել իմ հաշիվները, այնպես որ ես ձեզ խորհուրդ եմ տալիս բոլոր նրանց, ովքեր հետաքրքրված են արագ եւ հեշտ վարկ ստանալու համար, նամակով `{sunlightloans14@gmail.com} միջոցով` ստանալու համար անհրաժեշտ ցանկացած վարկ, այսօր կարդալու համար Իմ կյանքի մեծագույն վկայությունը:


Այժմ, ամեն ինչ անում եմ, հանդիպում եմ իմ վարկային վճարումների հետ, որ ես ուղղակիորեն ուղարկում եմ ամսական:

Տիկին Ամանդա Սքոթ
Աստված օրհնի.

WE OFFER ALL KIND OF LOANS - APPLY FOR AFFORDABLE LOANS said...

Do you need a genuine Loan to settle your bills and startup

business? contact us now with your details to get a good

Loan at a low rate of 3% per Annual email us:

Do you need Personal Finance?

Business Cash Finance?

Unsecured Finance

Fast and Simple Finance?

Quick Application Process?

Finance. Services Rendered include,

*Debt Consolidation Finance

*Business Finance Services

*Personal Finance services Help

Please write back if interested with our interest rate EMAIL: muthooth.finance@gmail.com
Call or add us on what's App +91-7428831341